24 July 2011

FORMAT

Jam tangan aku sekarang pukul 3.30.. Disebabkan aku tak boleh tido waktu sekarang so aku update la sikit blog yang dah nak bersawang ni.. Post kali ni berkenaan FORMAT.. Citenya macam ni.. Petang tadi member aku datang suruh Format laptop dia. Ini gara-gara "VIRUS FESBUK" tu lah.. So disebabkan mahu bantu member punya pasal so aku amik laptop dia then terus Format.. Dari petang sampai la sekarang (3.25am) aku mengadap laptop dia sorang jea.. Sampai naik rabak mata aku harini!! Punca aku xtido sampai sekarang pasal nak cari 'AUDIO DRIVER' laptop ni la.. Punya la susah nak cari.. Seharian aku search kat internet pasal benda HARAM J***** ni.. BUT ALHAMDULLILAH akhirnya pukul 3.00 am barulah dapat cari benda tu..lega rasanya!! So sekarang dapatlah aku lelapkan mata yang dah nak rabak ni..





TERIMA KASIH SUDI MEMBACA CORETAN APZXANVIER

CORETAN DIATAS HAKMILIK APZXANVIER