11 August 2011

GADGET PILIHAN APIZ


السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Macam kita semua taw ramai remaja zaman sekarang gemar mengumpul gadget, termasuk jugak aku. Sebenarnya best kumpul benda-benda macamnie sekurangnya dapat jugak hilangkan rasa bosan kita, tambah dalam bulan puasa ni-kan. So kepada sapa2 yang ingat aku nak menunjuk-nunjuk benda ni, korang ternyata silap. Tak terniat langsung aku nak show-off. Aku memang suka kumpul gadget so tak boleh nak buat apa-la kan. Sebab benda ni jugakla hari-hari aku sentiasa lengkap. So Jom kenali 10 :

 "GADGET PILIHAN APZROSLY"

  1. Sony Ericsson w995
  2. Acer Aspire 4736z
  3. HardDisk Seagate 32 GB
  4. PSP
  5. Headphone Lifetec
  6. Camera Nikon
  7. Sonic Gear Speaker Evo-Platinum 3
  8. i-pod 
  9. Rayban Wayfarer
  10. HP Mouse

TERIMA KASIH SUDI MEMBACA CORETAN APZXANVIER

CORETAN DIATAS HAKMILIK APZXANVIER