10 August 2011

PENYAKIT OH PENYAKIT

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة


Tadi aku pegi klinik. Sebab telinga kiri aku rasa berdenyut-denyut. Mula-mula aku ingat bengkak biasa. So time buat check-up tadi, Doc. cakap telinga aku kena jangkitan kuman then dia kata kalau still sakit kena transfer hospital la. Kalau dibiarkan alamatnya boleh "PEKAK".  Aku tak nak la time remaja macam ni dah pekak-kan. Orang kata "TAK KACHAK" la. "Muda-muda dah pekak", malu weyh..HAHA!!


Actually benda ni dah lama jadi. Lebih kurang 3 minggu lalu. Disebabkan benda ni jugak aku kerap pergi klinik dapatkan rawatan susulan. Takut makin teruk jadinya nanti, susah pulakkan. Kesian kat mak ayah aku nak jaga aku time sakit nantikan. Cuma aku harap penyakit aku sempat pulih sebelum aku start keje la, takut nanti kacau plak-kan!!!LAGILAH SUSAH!!!


TERIMA KASIH SUDI MEMBACA CORETAN APZXANVIER

CORETAN DIATAS HAKMILIK APZXANVIER