12 December 2011

MukaBuku Menemukan Kami

Assalamualaikum

Okay!!
Post kali ni aku nak story pasal sorang budak ni.
 Aku pun dah lupa bila kitaorang start kenal. 
Tapi yang pasti kitaorang masih baru lagi la.

SO MACAMANA KENAL DENGAN DIA?

Kita bekenalan hanya dalam laman muka buku 
Kau hantar pesanan suruh aku terima kamu
Hahaha!!

So jawapannya dari Fesbuk la kitaorang start kenal. Dan kitaorang mula rapat bila kitaorang kerap berbalas COMMENT and LIKE dalam fesbuk. Mula-mula tu ada la berprasangka buruk. Biasalah First time kan. Actually aku saja2 je. Nak tengok budak ni macamana? Mana tahu bajet lebih ke or rasa diri tu HOT ke. Kita tak taukan. Then bila dia reply dengan cara yang baik so aku rasa dia ni okey gak. Tak seperti yang aku sangka tadi la. So start dari situ aku kerap masuk wall dia untuk lebih mengenali pasal diri dia. 

Then lama kelamaan kitaorang makin rapat. Benda yang buat aku suka kat dia ni sebab otak dia gila-gila sikit. Orang kata senang masuk la. Dia tak terlalu emosi sangat. Senang citer memang best gila la dapat kenal dengan dia nie. Sehinggakan semalam ada komen dia yang sangat sweet( bagi aku la) dia bagi kat aku. Ni komen dia semalam...


Nilah ayat First Time dia yang sangat sweet penah dia bagi kat aku. 
Amacam? Kau ada, Konfem Takdekan!! Hahaha!!
Sebenarnya komen ni terjadi sebab..
(Baca bawah nie)



 Apapun sejujurnya, memang best aku dapat berkawan dengan orang yang gila macam kau and aku harap kita akan terus berkawan sampai bila-bila. Thanks sebab sudi kawan dengan aku.

NEW FRIEND
ANIS RAZAK!!


TERIMA KASIH SUDI MEMBACA CORETAN APZXANVIER

CORETAN DIATAS HAKMILIK APZXANVIER