22 December 2011

Hang Outz With Them Part 2

Assalamualaikum

Hey buddy??
Ur all semua sehat!!
Apz Harap korang sehat la yea.

So harinie apz nak continue balik story sebelum nie.
Kepada yang belum baca Part 1 boleh klik link nie :


Jadi harinie apz nak story kat korang.
Kemana pulak kitaorang merayau sepanjang 1 haritue.
Okay!!
Lepas je selesai berfotoshoot kat Taman KLCC tue.
Then kitaorang teman si kawan aku Eyra ni pegi Vincci( xsilap aku la).
Katanya nak beli Jam baru.
Maklumla nak pegi jauh kan.
Kat Dungun sana mana ada tempat macam tue-kan..hehe!!
Sementara menunggu dia beli jam tu.
Aku dengan diorang ni berfotoshoot la kejap.haha!!



Dah selesai teman Eyra
 Kitaorang gerak PAVILLION lak.
Tapi ada kejadian yang xdiduga.
Time kitaorang nak pegi sana tuelah hujan mula turun.
Tapi yang bestnya bila tengok si BOB.
Boleh pulak dia belari dari KLCC ke PAVILLIOn tue.
Korang bayangkanlah macamana?
Tegelak2 aku dengan budak nie tengok.
Dah macam apa ntah..ngee!!

Gambar OnTheWay ke Pavillion!!





MukaBasahKuyup

Time kat Pavillion tue sempatlah kitaorang begambar jap.
Kebetulan time kitaorang datang tue ada lak pameran Christmas kat situ.
So apa lagi berfotoshoot lagilah kami.

Jom Tengok!!






Selesai je begambar.
Tiba-tiba si anuar lak kena balik awal.
Coz nak amik mak dia balik keje.
Jadi terpaksalah kitaorang berpecah.
Aku,Amin, Bon dengan Anuar kena pusing balik pegi KLCC.
Yang si Ogy, Eyra dengan Kecik dengan seronoknya tengok wayang.

Tapi time aku nak balik Kuala Lumpur masih hujan.
Disebabkan nak cepat.
Kitaorang tepaksa redah gak la.
Basah kuyup den dibuatnya.
Haihh!!

Akhir cerita..
Aku nak ucapkan Thanx dekat korang.
Sebab sudi spent time walaupun time tu nampak macam rushing sikit.
SERIUS!!
Aku puas dapat meet korang semua.
Hope kita dapat kuar sesama lagi lain kali yea!!

Gambar Yang Bawah nie Lagi Special!!
Hanya ada dalam blog nie jea!!




TERIMA KASIH SUDI MEMBACA CORETAN APZXANVIER

CORETAN DIATAS HAKMILIK APZXANVIER