18 June 2011

DETIK PERKENALAN

ASSALAMUALAIKUM..

Harini nak story tentang detik perkenalan aku dengan mereka ni..
disebabkan mereka la hidup aku sewel time at kolej dulu..
tiap kali kalo jumpa je mesti nk ketawa je..
Apapun mereka tetap best!!




So..
Macamana aku boleh kenal dengan budak ni..
(aku ringkaskan jela)
Budak ni la orang pertama dalam kelas yang berani tegur aku..
Selalu sangat tanya aku "Kelas esok pukul berapa?"
Kadang-kadang naik bosan dah aku dengar ayat tu!!
Lepas dah kenal dengan dia nila hidup memanjang gila..
Dia ni COOL je budaknya cuma terkadangkala macam GOOD-good sikit..^^




HAH!!
Ni sorang lagi..
Budak ni aku kenal time kelas PEMBANGUNAN DIRI..
Time at kelas tue dia la yang mula tegur aku dulu..
Siap mintak no fon aku lagi..HAHA
Lepas tu kitaorang jadi rapat sehingga sekarang..
Apapun dia ni paling cekap dalam menguruskan jadual kelas kami
dan paling pantas dalam menyiapkan assignment..
kalo xde dia xjadilah konsep "COPY PASTE" kitaorang.HAHA!!



TERIMA KASIH SUDI MEMBACA CORETAN APZXANVIER

CORETAN DIATAS HAKMILIK APZXANVIER