03 November 2011

LOVE YOU MUM!!


Berat hati aku nak biarkan dia pergi.
Macam-macam perasaan yang membelenggu aku sekarang.
Inilah kali pertama dia terpaksa meninggalkan aku sekeluarga.

Itulah ibuku HAMIDAH BINTI HASHIM.
Yang juga merupakan JANTUNG HATIKU SEPANJANG HAYAT.
Actually harini mak aku nak balik kampung. 
Sambut Raya Haji dengan Opah aku kat kampung.
Dah 4 tahun mak aku tak jenguk tempat asalnya kat BERUAS tu.

Lagipun inilah masa yang sesuai mak aku berkumpul dengan adik beradik yang lain.
Kalau tak sibuk jaga budak kat rumah ni.
Sekurangnya adalah peluang dia berehat sambil makan angin kan..hehe..

Apapun aku berdoa dan berharap agar ibuku selamat sampai ke destinasi..
Ya allah kau lindungilah mak aku dari sebarang kecelakaan dan permudahkan segala urusannya..AMINN..

yang tulus menyayangi
♥♥♥
apzxanvier

TERIMA KASIH SUDI MEMBACA CORETAN APZXANVIER

CORETAN DIATAS HAKMILIK APZXANVIER