19 November 2011

Proud With You Friends

Assalamualaikum

Lama rasanya tak update blog ni.
Dah bersawang rasanya.
So disebabkan aku pun tengah free sekarang ni.
Elok rasanya aku update sikit.

OK!!
Tengok "TITLE" kat atas tu.
Korang rasa apa yang aku nak kongsi untuk post kali ni.
*cuba teka*

*lambat*
Actually post kali ni aku nak story pasal..
Salah sorang atlet olahraga yang juga merupakan kawan aku time sekolah dulu.
Dia ni dianggap Usain Bolt Malaysia.
Sebab..

Kaki dia yang panjang dan gaya dia macam Usain Bolt kot.
Haha!! *rasanya la

Okay!!
Kita sambung balik cerita.
Mula-mula aku tak pecaya gak. 
Dia nie masuk sea games.
tapi
 14 November 2011
yang lalu.
Dia (Kannathasan) dan 3 lagi atlet olahraga telah memenangi emas dalam acara 4x400 meter.
dan telah mengetepikan saingan tuan rumah Indonesia serta Thailand.
Kalau nak gambaran lebih jelas jom tengok video yang aku sediakan kat bawah nie..

Jom Tengok video ni.



*Kannathasan merupakan pelari pertama dan berada di lorong yang ke-4..


Btw..
Thanks a lot for Malaysia Hero.
You bring back Gold and make all Malaysia fans proud with you.
Thanks Friend~~

Kannathasan A/L Subramaniam


TERIMA KASIH SUDI MEMBACA CORETAN APZXANVIER

CORETAN DIATAS HAKMILIK APZXANVIER